Svetainės auditas - kas tai ir kaip tai gali man padėti kelti pardavimus?

magnifying glass near gray laptop computer
magnifying glass near gray laptop computer

Ar kada nors susimastėte koks jūsų vartotojo kelias jūsų svetainėje? Vienas populiarus posakis sako: "Atkreipk dėmesį ne į tai ką sako vartotojas, o ką jis daro." Vykstant sparčiai skaitmenizacijai, elektroninėje erdvėje ir kanaluose atsiranda vis daugiau konkurencijos, todėl tinkamas vartotojo kelias jūsų svetainėje tampa itin svarbus. Tyrimai rodo, jog vartotojui užtenka iki 20 sekundžių, tam jog nuspręstų, norės ar ne apsipirkti jūsų parduotuvėje ar užsakyti jūsų paslaugas.

"Nusivylimo barometras rodo, kad parduotuvių savininkų ir pirkėjų internete prioritetai kai kuriais atvejais labai skiriasi. Pavyzdžiui, nors vartotojus erzinantis reklaminių el. laiškų srautas yra antroje vietoje, parduotuvių savininkai tai vertina tik septintoje vietoje. Pastebima, kad parduotuvių savininkų nusivylimo barometre sudėtingi prekių grąžinimo procesai užima tik 12 vietą, nors vartotojams tai yra trečias labiausiai erzinantis aspektas."

(https://dmexco.com/stories/user-experience-online-store/)

blue and white logo guessing game
blue and white logo guessing game
person giving brown box
person giving brown box
black and gray clothes hangers
black and gray clothes hangers
black corded telephone
black corded telephone

Vartotojai teigia, kad šie dalykai svetainėje erzina juos labiausiai:

  • Mažas produktų prieinamumas

  • Reklaminių el. laiškų gausa

  • Per daug sudėtingas grąžinimo procesas

  • Nelengva naršyti internetinėje parduotuvėje

  • Per mažai galimybių susisiekti su įmone

  • Nepakankama informacija apie gaminį

  • Nepakankamas mokėjimo galimybių pasirinkimas

  • Per ilgas pristatymo laikas

  • Svetainė per ilgai kraunama

  • Prastos paieškos ir filtravimo galimybės

Mūsų tikslas padėti jūsų vartotojui turėti gerą patirtį ir norėti sugrįžti, tad atlikę svetainės auditą, suteiksime visas rekomendacijas, ką galite padaryti geriau, kad "pasivaiksčiojimas" jūsų parduotuvėje netaptų sunkiu darbu.

a sticky note pinned to a wall with the words how to written on it
a sticky note pinned to a wall with the words how to written on it

Iš ko susidaro svetainės auditas:

  1. Dizaino elementai ir jų veikimas - įvertinsime ar jūsų svetainė patogi vartotojui, greičio, navigavimo, spalvų ir dizaino aspektais

  2. Navigavimas ir meniu - išsiaiškinsime ar lengva naviguoti jūsų svetainėje, ar klientas gali rasti norimas prekes ar paslaugas greitai ir nesudėtingai

  3. Produkto/paslaugos informacija - atsižvelgiant į tikslinę auditoriją pateiksime išvadas ar jūsų svetainėje yra visa reikalinga informacija, kad būtų galima savarankiškai išsirinkti jūsų produktą ar paslaugą.

  4. Atsiskaitymo langas - įvertinsime ar atsiskaitymo procesas efektyvus, patogus ir patikimas.

  5. Pardavimų artibutai ir pasitikėjimo ženklai - padėsime suprasti ar teisingai komunikuojate savo išskirtinumą, bei ar turite reikalingus atributus, kurie vartotoją skatintų pirkti.