Svetainės auditas - kas tai ir kaip tai gali man padėti kelti pardavimus?
Ar kada nors susimastėte koks jūsų vartotojo kelias jūsų svetainėje? Vienas populiarus posakis sako: "Atkreipk dėmesį ne į tai ką sako vartotojas, o ką jis daro." Vykstant sparčiai skaitmenizacijai, elektroninėje erdvėje ir kanaluose atsiranda vis daugiau konkurencijos, todėl tinkamas vartotojo kelias jūsų svetainėje tampa itin svarbus. Tyrimai rodo, jog vartotojui užtenka iki 20 sekundžių, tam jog nuspręstų, norės ar ne apsipirkti jūsų parduotuvėje ar užsakyti jūsų paslaugas.
"Nusivylimo barometras rodo, kad parduotuvių savininkų ir pirkėjų internete prioritetai kai kuriais atvejais labai skiriasi. Pavyzdžiui, nors vartotojus erzinantis reklaminių el. laiškų srautas yra antroje vietoje, parduotuvių savininkai tai vertina tik septintoje vietoje. Pastebima, kad parduotuvių savininkų nusivylimo barometre sudėtingi prekių grąžinimo procesai užima tik 12 vietą, nors vartotojams tai yra trečias labiausiai erzinantis aspektas."
Vartotojai teigia, kad šie dalykai svetainėje erzina juos labiausiai:
Mažas produktų prieinamumas
Reklaminių el. laiškų gausa
Per daug sudėtingas grąžinimo procesas
Nelengva naršyti internetinėje parduotuvėje
Per mažai galimybių susisiekti su įmone
Nepakankama informacija apie gaminį
Nepakankamas mokėjimo galimybių pasirinkimas
Per ilgas pristatymo laikas
Svetainė per ilgai kraunama
Prastos paieškos ir filtravimo galimybės
Mūsų tikslas padėti jūsų vartotojui turėti gerą patirtį ir norėti sugrįžti, tad atlikę svetainės auditą, suteiksime visas rekomendacijas, ką galite padaryti geriau, kad "pasivaiksčiojimas" jūsų parduotuvėje netaptų sunkiu darbu.